Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3255
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Левченко, Я. Е. | - |
dc.contributor.author | Levchenko, Yana | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-20T07:38:42Z | - |
dc.date.available | 2019-08-20T07:38:42Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Левченко Я. Е. Специфіка технології формування когнітивного і діяльнісного компонентів професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя-філолога / Я. Е. Левченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 7-8. — С. 10-17. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3255 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема використання сучасних педагогічних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів. Проаналізовано шляхи формування когнітивного та діяльнісного компонентів професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя – філолога. Дослідження стану підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності, роботи дозволяють стверджувати, що завданням будь-яких навчальних дисциплін є як надання студентам знань, так і формування вмінь, які відповідають їх знанням. The article reviews to the problem of using the modern pedagogical technologies in the process of preparation of future teachers. The ways of forming cognitive and activity components of profession future teachers– philologist’s personality orientation are analyzed. The study of the condition of preparation of the future teachers to the professional activity, work allow to state that the task of any educational disciplines are both giving the students knowledge and forming skills which correspond to their knowledge. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | професійна спрямованість | uk |
dc.subject | педагогічна технологія | uk |
dc.subject | когнітивний компонент | uk |
dc.subject | діяльнісний компонент | uk |
dc.subject | комунікативні вміння | uk |
dc.subject | professional orientation | uk |
dc.subject | pedagogical technology | uk |
dc.subject | cognitive | uk |
dc.subject | activity component | uk |
dc.subject | communicative skills | uk |
dc.title | Специфіка технології формування когнітивного і діяльнісного компонентів професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя-філолога | uk |
dc.title.alternative | The specific features of the technology of forming cognitive and activity components of professional future teachers–philologist’s personality orientation | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Levchenko.pdf | 522.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.