Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3247
Title: | Інтеграція як іновація в навчанні іноземних мов |
Other Titles: | Integration as a kind of innovation in teaching foreign languages |
Authors: | Голубенко, Л. М. Панченко, М. О. Golubenko, L. M. Panchenko, M. O. |
Keywords: | інтеграційний підхід інтеграційні процеси зіставні частини навчання типи мовленнєвої діяльності комунікативні потреби учнів комунікативні цілі учнів змістовний склад лінгвістичного матеріалу integrative approach integrative processes types of speech activity communicative needs and communicative requirements of student meaningful content of teaching |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Голубенко Л. М. Інтеграція як іновація в навчанні іноземних мов / Л. М. Голубенко, М. О. Панченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 160-168. |
Abstract: | У статті розглянуто оцінку різними вченими–методистами вплива явища інтеграції на навчання іноземних мов,формулювання самого явища, приклади інтеграційного навчання та прийомів його втілення в навчання, різниця між комунікативними цілями учнів та їх комунікативними потребами як інтеграційна складова мовленнєвого уміння. Evaluation of the influence of integration on teaching foreign languages undertaken by different methodologists, a formulation of the phenomenon of integration, methodological techniques and teaching examples of integrative teaching, the difference between communicative needs and requirements of students as the integrative component of the speaking skill are studied. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3247 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Integration as a kind.pdf | 530.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.