Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3229
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Притуленко, І. В. | - |
dc.contributor.author | Pritulenko, I. V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-16T12:44:20Z | - |
dc.date.available | 2019-08-16T12:44:20Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Притуленко І. В. Теоретичний аналіз моделей змісту навчання дисциплін / І. В. Притуленко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 168-174. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3229 | - |
dc.description.abstract | У статті доведено збільшення ролі моделювання у вивченні нових явищ, а також у методиках викладання різних дисциплін; проаналізовано науково-педагогічні джерела щодо дефініції визначення змісту понять «модель» та «моделювання». Автор пропонує власне визначення понять «модель» та «моделювання» відповідно до моделювання змісту навчальних дисциплін; систематизує моделі змісту навчання дисциплін за ознаками. In this paper we prove an increase in the role of modeling in the study of new phenomena, as well as in teaching methods of different disciplines, analyzing the scientific and educational resources on the definition of the determination terms «model» and «modeling». The author offers his own definition of «model» and «modeling» according to the modeling of the content of academic disciplines, organizes the content model of training content disciplines. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | моделювання | uk |
dc.subject | зміст навчання | uk |
dc.subject | дисципліна | uk |
dc.subject | ВНЗ | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.subject | modeling | uk |
dc.subject | learning content | uk |
dc.subject | discipline | uk |
dc.subject | high school | uk |
dc.title | Теоретичний аналіз моделей змісту навчання дисциплін | uk |
dc.title.alternative | The theoretical analysis of models training content disciplines | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pritulenko I..pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.