Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3215
Title: | Педагогічний артистизм викладача іноземної мови: сутність, структура, критерії вияву |
Other Titles: | Pedagogical virtuosity of the teacher of a foreign language: essence, structure, criteria of expression |
Authors: | Андрейкова, І. Б. Andreikova, I. B. |
Keywords: | викладач іноземної мови педагогічний артистизм сутність, структура і критерії педагогічного артистизму педагогічний артистизм викладача іноземної мови the teacher of a foreign language pedagogical virtuosity essence, structure and criteria of pedagogical virtuosity pedagogical virtuosity of the teacher of a foreign language |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Андрейкова І. Б. Педагогічний артистизм викладача іноземної мови: сутність, структура, критерії вияву / І. Б. Андрейкова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 3-12. |
Abstract: | У статті висвітлено сутність, структуру й критерії вияву педагогічного артистизму як професійно важливої якості творчої й професійно успішної особистості викладача іноземної мови вищого навчального закладу. Продемонстровано різні дослідницькі підходи щодо тлумачення сутності педагогічного артистизму. Узагальнено провідні складові педагогічного артистизму викладача іноземної мови як основи опанування ним концепції педагогічної творчості. The essence, structure and criteria of expression of pedagogical virtuosity is reflected in the article as professionally important quality of creative and professionally successful identity of the teacher of a foreign language of a higher educational institution. Different research approaches concerning the interpretation of the essence of pedagogical virtuosity are shown. Leading components of pedagogical virtuosity of the teacher of a foreign language as bases of mastering of the concept of pedagogical creativity are generalized. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3215 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.