Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯрославська, Л. І.-
dc.contributor.authorYaroslavska, L. I.-
dc.date.accessioned2019-08-16T10:25:16Z-
dc.date.available2019-08-16T10:25:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯрославська Л. І. Ситуативні та проблемно-рольові ігри на заняттях з іноземної мови як засіб попередження й подолання педагогічних бар’єрів студентів / Л. І. Ярославська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 126-132.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3214-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему подолання педагогічних бар’єрів студентів шляхом проведення з ними на заняттях з іноземної мови ситуативних та проблемно-рольових ігор. Розкрито питання особливостей та вимог щодо їх організації та проведення. Наведено та обґрунтовано результати, що отримані завдяки застосуванню ситуативних та проблемно-рольових ігор на заняттях з іноземної мови з метою подолання педагогічних бар’єрів. In the article the problem of overcoming of students’ pedagogical barriers through carrying out with them situational, problem and role play games at the foreign language classes is described. The issues of peculiarities and demands of their organization and carrying out are revealed. The results received due to carrying out situational, problem and role play games at the foreign language classes with the aim to overcome pedagogical barriers are provided and grounded.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectситуативні ігриuk
dc.subjectпроблемно-рольові ігриuk
dc.subjectпедагогічні бар’єриuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectsituational gamesuk
dc.subjectproblem and role play gamesuk
dc.subjectpedagogical barriersuk
dc.subjectstudentsuk
dc.titleСитуативні та проблемно-рольові ігри на заняттях з іноземної мови як засіб попередження й подолання педагогічних бар’єрів студентівuk
dc.title.alternativeSituational and problem-based role-playing games in foreign language classes as a means of preventing and overcoming students' pedagogical barriersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaroslavska L.I..pdf693.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.