Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3190
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сайгакова, Л. О. | - |
dc.contributor.author | Saygakova, L. A. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-15T10:20:15Z | - |
dc.date.available | 2019-08-15T10:20:15Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Сайгакова Л. О. До проблеми підручника для педагогічних ВНЗ з методики викладання шкільного курсу правознавства / Л. О. Сайгакова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 305-312. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3190 | - |
dc.description.abstract | Автор аналізує якість наявної навчальної літератури для педагогічних вищих навчальних закладів з методики викладання курсу правознавства в загальноосвітніх школах. An author analyses quality available educational literature for pedagogical higher educational establishments on the method of teaching of course of jurisprudence in general schools. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | підручник | uk |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | правознавство | uk |
dc.subject | textbook | uk |
dc.subject | method | uk |
dc.subject | jurisprudence | uk |
dc.subject | school | uk |
dc.title | До проблеми підручника для педагогічних ВНЗ з методики викладання шкільного курсу правознавства | uk |
dc.title.alternative | To the problem of textbook for pedagogical institutes of higher on the method of teaching of school course of jurisprudence | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Saygakova.pdf | 521.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.