Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3169
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костенко, А. А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-15T09:26:57Z | - |
dc.date.available | 2019-08-15T09:26:57Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Костенко А. А. Філософські засади формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до використання мультимедійних технологій у початковій школі / А. А. Костенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 210-215. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3169 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто філософські засади формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до використання мультимедійних технологій у початковій школі. Зокрема, охарактеризовані особливості чуттєвого пізнання. The article focuses on philosophical foundation of developing foreign language teachers’ readiness to use multimedia technologies in primary school. Particularly, the specific features of sensory perception are characterized. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | мультимедійні технології | uk |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk |
dc.subject | чуттєве пізнання | uk |
dc.subject | multimedia technologies | uk |
dc.subject | information society | uk |
dc.subject | sensory perception | uk |
dc.title | Філософські засади формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до використання мультимедійних технологій у початковій школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kostenko.pdf | 513.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.