Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3143Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Савченко, Н. С. | - |
| dc.contributor.author | Savchenko, Н. S. | - |
| dc.date.accessioned | 2019-08-15T07:53:47Z | - |
| dc.date.available | 2019-08-15T07:53:47Z | - |
| dc.date.issued | 2013 | - |
| dc.identifier.citation | Савченко Н. С. Педагогічна підтримка студента вишу в аспекті саморозвитку / Н. С. Савченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 65-69. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3143 | - |
| dc.description.abstract | У статті обґрунтовується необхідність забезпечення студентів у особистісному і професійному саморозвитку - педагогічною допомогою і підтримкою з боку викладачів вишу. In the article the necessity of providing of students is grounded for personality and professional of personal self-realization - by a pedagogical help and support from the side of teachers of institute of higher. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
| dc.subject | педагогічна підтримка | uk |
| dc.subject | саморозвиток | uk |
| dc.subject | студенти вишу | uk |
| dc.subject | pedagogical support | uk |
| dc.subject | personal self-realization | uk |
| dc.subject | students of higher educational establishments | uk |
| dc.title | Педагогічна підтримка студента вишу в аспекті саморозвитку | uk |
| dc.title.alternative | Pedagogical support of the student of institute of higher in the aspect of personal self-realization | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2013 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Savchenko.pdf | 504.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.