Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3132
Title: | Результати експерименту з формування дидактичної культури майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі |
Authors: | Авраменко, Богдана Володимирівна Avramenko, Bohdana Volodymyrivna |
Keywords: | дидактична підготовка аспірантів формування дидактичної культури майбутніх науково-педагогічних кадрів didactic training of post-graduate students formation of didactic culture of future academic and teaching staff |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Авраменко Б. В. Результати експерименту з формування дидактичної культури майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі / Б. В. Авраменко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 17-25. |
Abstract: | У статті висвітлено результати експерименту з вдосконалення дидактичної підготовки майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі. Особлива увага приділяється аналізу емпіричних фактів, здобутих упродовж тривалої дослідно-експериментальної роботи з організації дидактичної підготовки аспірантів на засадах принципу варіативності створення й поєднання необхідних для формування дидактичної культури умов. The article presents the results of an experiment to improve didactic training of future academic and teaching staff in graduate school. Special attention is paid to the analysis of empirical evidence obtained during a long experimental work in the didactic training organization of postgraduate students by principle of creation and combination conditions needed to built didactic culture. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3132 |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Avramenkorezult.pdf | 145.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.