Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3119
Title: | Теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов моніторингу навчальних досягнень учнів старшої школи |
Other Titles: | Theoretical substantiation and experimental verification of organizational and pedagogical conditions for monitoring the academic achievement of high school students |
Authors: | Пліско, О. В. Plisko, O. V. |
Keywords: | моніторинг навчальні досягнення організаційно-педагогічні умови учні старшої школи monitoring educational achievements organisational and pedagogical conditions senior pupils school |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Пліско О. В. Теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов моніторингу навчальних досягнень учнів старшої школи / О. В. Пліско // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 83-87. |
Abstract: | У статті визначено поняття «моніторинг», «навчальні досягнення», «організаційно-педагогічні умови». Теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови моніторингу навчальних досягнень учнів старшої школи. Представлено результати експериментальної перевірки ефективності цих умов в освітньому процесі школи. The notions “monitoring, “educational achievements”, “organisational and pedagogical conditions” have been defined. The organisational and pedagogical conditions of higher school pupils’ educational achievements monitoring have been theoretically grounded. The results of these conditions experimental check in the school educational space have been presented. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3119 |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Plisko O. V..pdf | 499.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.