Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3117
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Левченко, Я. Е. | - |
dc.contributor.author | Levchenko, Ya. E. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-14T11:25:54Z | - |
dc.date.available | 2019-08-14T11:25:54Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Левченко Я. Е. Формування емоційного компонента професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя / Я. Е. Левченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 75-83. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3117 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано необхідність формування та розвитку емоційного компоненту професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя. The necessity of the formation and the development of the emotional component of the professional personality’s trend of future teachers is grounded in the article. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | емоційний компонент | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | педагогічна технологія | uk |
dc.subject | професійна спрямованість | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | emotional component | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | pedagogic technology | uk |
dc.subject | professional trend | uk |
dc.subject | personality | uk |
dc.title | Формування емоційного компонента професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя | uk |
dc.title.alternative | Formation of emotional component of professional orientation of future teacher's personality | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Levchenko Ya. E..pdf | 527.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.