Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3099
Title: | Професійна підготовка у ВНЗ як контекстуальний простір психологічного супроводу |
Other Titles: | Professional high school training as a contextual space of psichological guidance |
Authors: | Велитченко, Леонід Кирилович Velytchenko, Leonid Kyrylovych |
Keywords: | професійна підготовка педагогічна взаємодія психологічний супровід психологічна лабораторія professional training pedagogical cooperation psychological guidance psychological laboratory |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Велитченко Л. К. Професійна підготовка у ВНЗ як контекстуальний простір психологічного супроводу / Л. К. Велитченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 1-2. — С. 25-34. |
Abstract: | У статті наголошується значення цілісного інваріантного образу професійної праці як психологічного регулятора професійної діяльності, що ґрунтується на відповідних інваріантах діяльнісних ситуацій, транслятором яких має бути викладач вузу. Розглядаються питання, пов’язані із створенням необхідного інтерактивного простору, орієнтованого на використання інтеграційних тенденцій «входження» в професійне середовище. The importance of integral invariant of the professional labor image as a psychological regulator of the professional activity based on the proper invariants of the activity situations is noted. The translator of such invariants must be a high school teacher. The issues related to the creation of necessary interactive space, oriented on using integrative tendencies of the «entering» in a professional environment are considered. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3099 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.