Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3078
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвєєва, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-13T09:59:40Z | - |
dc.date.available | 2019-08-13T09:59:40Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Матвєєва О. О. Теоретичний аналіз сучасного стану педагогічної діагностики / О. О. Матвєєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 164-172. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3078 | - |
dc.description.abstract | У статті проведений аналіз стану теоретичної розробленості проблем педагогічної діагностики кінця XX-початку XXI ст. Розкрито методологічне значення для педагогічної діагностики видів діагностування, що були досліджені у психодіагностиці. В статье проведен анализ состояния теоретической разработанности проблем педагогической диагностики конца XX-начала XXI вв. In article is organized analysis of the condition theoretical problems of the pedagogical diagnostics end XX begin XXI vv. Revealled metodological importance for pedagogical diagnostics type of diagnostics, determined psiholodgical diagnostics. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | теоретичний аналіз | uk |
dc.subject | педагогічна діагностика | uk |
dc.subject | психодіагностика | uk |
dc.subject | theoretical analysis | uk |
dc.subject | pedagogical diagnostics | uk |
dc.subject | psiholodgical diagnostics | uk |
dc.title | Теоретичний аналіз сучасного стану педагогічної діагностики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Matveyeva.pdf | 523.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.