Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3074
Title: | Принцип міцності знань у педагогічній концепції Л.М.Толстого та його реалізація в Яснополянській школі |
Authors: | Алтухова, А. В. |
Keywords: | навчання принцип міцності знань міцність засвоєння ґрунтовні знання міцність свобода доступність education the principle strength of knowledge depth of fundamental knowledge strength freedom accessibility |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Алтухова А. В. Принцип міцності знань у педагогічній концепції Л.М.Толстого та його реалізація в Яснополянській школі / А. В. Алтухова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 148-152. |
Abstract: | У статті висвітлено педагогічну концепцію Л.М.Толстого, видатного педагога-реформатора другої половини ХІХ - початку ХХ століття, щодо проблеми принципу міцності знань. На основі аналізу та узагальнення педагогічного доробку вченого розкрито сутність принципу міцності знань. Окреслені умови формування міцних знань у процесі навчання в Яснополянській школі. Визначений внесок педагога у розвиток принципу міцності знань. The article highlights the pedagogical concept L.M.Tolstoho an outstanding teacher-reformer second half of the early twentieth century, on the issue of principle strength of knowledge. Based on the analysis and synthesis of scientific pedagogical legacy discloses the essence of the principle of strength of knowledge. Outlined conditions for the formation of a sound knowledge in the learning process in Yasnaya Polyana school. Defined contribution to the development of teacher knowledge principle strength. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3074 |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Altykhova.pdf | 498.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.