Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2987
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамчук, Лариса Сергіївна-
dc.contributor.authorSamchuk, Larysa-
dc.contributor.authorСамчук, Лариса Сергеевна-
dc.date.accessioned2019-08-08T12:21:02Z-
dc.date.available2019-08-08T12:21:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСамчук Л. С. Соціокомунікативний підхід до дослідження мовної освіти в Україні / Л. С. Самчук // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (27 травня 2016 року, Одеса). — Одеса ; Дніпропетровськ, 2016. — С. 229-234uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2987-
dc.description.abstractМовна освіта як процес залежить від життя суспільства, від управління його соціальним розвитком; з іншого боку, результат мовної освіти ставить суспільство і його розвиток у залежність від себе, своєї ефективності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмовна освітаuk
dc.subjectсоціокомунікативний підхідuk
dc.subjectсоціокультурний підхідuk
dc.subjectнова парадигма освітиuk
dc.titleСоціокомунікативний підхід до дослідження мовної освіти в Україніuk
dc.title.alternativeSocio-communicative approach to the study of language education in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
samchuk.pdf120.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.