Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2956
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шмиголь, Ганна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-07T11:19:58Z | - |
dc.date.available | 2019-08-07T11:19:58Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Шмиголь Г.Д. Сутність педагогічної імпровізації в психолого-педагогічній науці. / Г.Д. Шмиголь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 203-209. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2956 | - |
dc.description.abstract | В даній статті проаналізована психолого-педагогічна література в області визначення місця педагогічної імпровізації у психолого-педагогічній науці, а також окреслено її значення у професійній діяльності викладача вищої школи. У ході аналізу досліджень були виявлені сутність поняття педагогічної імпровізації, етапи її виникнення, її класифікація, механізм її внутрішнього виникнення, а також рушійні сили її функціонування в процесі педагогічного спілкування.The psychology-pedagogical literature in the region of definition the place of pedagogical improvisation in the psychology-pedagogical science is analysed in this article, the pedagogical improvisation’s importance in the professional activity of the high school teacher is outlined. During the analysing of the researches were discovered the essence of definition of the pedagogical improvisation, stages of it’s origin, it’s classification, the mechanism of it’s inner origin, and the movable forces of it’s functionation during the process of pedagogical communication. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | педагогічне спілкування | uk |
dc.subject | педагогічна творча діяльність | uk |
dc.subject | інтуїтивне та інтуїтивно-логічне мислення | uk |
dc.subject | pedagogical communication | uk |
dc.subject | pedagogical creative activity | uk |
dc.subject | pedagogical improvisation | uk |
dc.subject | logical and logical-intuitive thinking | uk |
dc.title | Сутність педагогічної імпровізації в психолого-педагогічній науці | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shmigol.pdf | 476.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.