Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколова, Ганна Борисівна-
dc.contributor.authorSokolova, Hanna Borysivna-
dc.date.accessioned2019-08-07T09:52:22Z-
dc.date.available2019-08-07T09:52:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСоколова Г.Б. Експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із зпр. / Г.Б. Соколова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 130-138.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2941-
dc.description.abstractУ статті представлено експериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку та надано узагальнені результати діагностичної роботи. The paper presents experimental approaches to lexical and semantic aspects of speech in children with mental retardation and are generalizing the results of diagnostic work.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk
dc.subjectлексико-семантична сторона мовленняuk
dc.subjectдіагностична роботаuk
dc.subjectпасивний предметний словникuk
dc.subjectmental retardationuk
dc.subjectlexical-semantic aspect of speechuk
dc.subjectdiagnostic workuk
dc.subjectthe passive subject dictionaryuk
dc.titleЕкспериментальні методи дослідження лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із зпрuk
dc.title.alternativeExperimental methods for studying lexical and semantic aspects of speech in children with mental retardationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolova.pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.