Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2934
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богуш, Алла Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Bohush, Alla Mykhailivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-07T09:15:24Z | - |
dc.date.available | 2019-08-07T09:15:24Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Богуш А.М. Лінгводидактичний підхід до класифікації помилок у мовленні дошкільників. / А.М. Богуш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 81-87. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2934 | - |
dc.description.abstract | У статті подано погляди вчених щодо класифікації мовленнєвих помилок у дошкільників та причини їх виникнення. In the article the scientists’ points of view concerning analysis and classification of the mistakes in the pre-school children’s speech and the reasons of their appearance have been represented. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | мовлення | uk |
dc.subject | помилки | uk |
dc.subject | дошкільники | uk |
dc.subject | відхилення | uk |
dc.subject | норма | uk |
dc.subject | новоутворення | uk |
dc.subject | speech | uk |
dc.subject | mistakes | uk |
dc.subject | pre-school children | uk |
dc.subject | deviation | uk |
dc.subject | norm | uk |
dc.subject | innovation | uk |
dc.title | Лінгводидактичний підхід до класифікації помилок у мовленні дошкільників | uk |
dc.title.alternative | Linguodidactical approach to the classification of mistakes in the pre-school children’s speech | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bogush.pdf | 478.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.