Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2927
Title: | Вимірювання ступеня розвитку художньо-творчого мислення майбутніх вчителів літератури |
Other Titles: | Measuring the degree of artistic creative-thinking the future teachers of literature |
Authors: | Малецька, І. В. |
Keywords: | художня творчість вчителя розвиток творчих здібностей ступень розвитку художньо-творчих ознак критерії визначення креативності студента-філолога вимірювання рівня сформованості художньо-творчих здібностей artistic creativity of teacher degree of artistic and creative features the criteria for determining student creativity of students-philologists measuring of the level of formation of artistic and creative abilities |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Малецька І.В. Вимірювання ступеня розвитку художньо-творчого мислення майбутніх вчителів літератури. / І.В. Малецька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 47-53. |
Abstract: | У статті узагальнено результати визначення ступеня сформованості художньо-творчих здібностей майбутніх педагогів-словесників на основі аналізу літератури, інтерв’ю з організаторами навчально-виховного процесу, спостереження і тестування студентів та науково-педагогічних працівників низки педагогічних ВНЗ. The article summarizes the results of determining the degree of formation of artistic and creative abilities of future teachers-philologists which is based on literature analysis, interviews with the organizers of the educational process, observation and testing of students and teaching staff a number of pedagogical universities. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2927 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Maletska vumir.pdf | 507.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.