Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/290
Назва: | Професійна підготовка соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання |
Інші назви: | Professional training of social educators using electronic teaching aids |
Автори: | Боднар, Лілія Василівна Bodnar, Liliya Vasylivna |
Ключові слова: | електронні засоби навчання електронний підручник віртуальні засоби навчання підготовленість соціальних педагогів до професійної діяльності electronic teaching means electronic textbook virtual teaching of means preparedness of social teachers to professional activity |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Боднар, Л. В. Професійна підготовка соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Лілія Василівна Боднар; наук. кер. І. М. Богданова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 247 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертаційне дослідження присвячено проблемі професійної підготовки соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання. Розкрито сутність електронних засобів навчання у професійній підготовці соціальних педагогів, професійна підготовка соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання, а також електронний підручник у професійній підготовці соціальних педагогів; уточнено сутність понять віртуальних засобів навчання і підготовленості соціальних педагогів до професійної діяльності, з’ясовано їх структуру. Теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови сформованості підготовленості соціальних педагогів до професійної діяльності із застосуванням електронних засобів навчання. Виявлено критерії із показниками підготовленості соціальних педагогів до професійної діяльності. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання. The dissertation is devoted to the problems of the professional training social teachers of the usage electronic teaching means. The results of research became revealing of the definition of concepts „electronic teaching means of the professional training social teachers” and „electronic textbook in professional training social teachers”; essence of concepts of „virtual teaching of means” and „preparedness of social teachers to professional activity”, found out their structure. In our investigation the criteria and level characteristics of the preparedness of social teachers to professional activity. It is experimentally proved the effectiveness of the structurally-functional model of training of social teachers of the usage electronic teaching means. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/290 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
БОДНАР ЛІЛІЯ ВАСИЛІВНА.pdf | 3.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.