Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/286
Title: | Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій |
Other Titles: | The Formation of Professional Competence of Teachers of Preschool Education by means of Computer Technologies |
Authors: | Чекан, Оксана Іванівна Chekan, Oksana Ivanivna |
Keywords: | компетентність компетенція професійна компетентність комп’ютерні технології інформаційні технології професійна компетентність майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій компетентность competence competition professional competence computer technologies information technologies professional competence of future teachers of preschool education by means of computer technologies |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Чекан О. І. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Оксана Іванівна Чекан; наук. кер. А. М. Ясінський; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 21 с. |
Abstract: | Мета дослідження - теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити педагогычны умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'єютерних технологій. The purpose of the research is to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical conditions for the formation of professional competence of future educators of preschool children by means of computer technologies. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/286 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chekan.pdf | 249.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.