Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2853
Title: | Соціокультурні трансформації освітнього середовища: від модернізації до футуризації |
Other Titles: | Socio-cultural transformations of the educational environment: from modernization to futurization |
Authors: | Іванова, Оксана Станіславівна |
Keywords: | трансформаційні процеси в освіті наукова революція освіта для сталого розвитку цілі ноосферогенеза стійке суспільство |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Іванова О. С. Cоціокультурні трансформації освітнього середовища: від модернізації до футуризації / О. С. Іванова //Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІІ Міжнар. наук. конф. (26-27 травня 2017 року, Одеса). — Одеса, 2017. — С. 197-200. |
Abstract: | Освіта є невід'ємною складовою частиною історичного процесу. В даний час йде інтенсивний пошук нової моделі освіти, яка відповідала б цілям цивілізації. Наука, у свою чергу, при переході до сталого розвитку ноосферної орієнтації має не тільки обґрунтувати ідею і сформулювати модель майбутньої сфери розуму, але і сама буде піддана ноосферним трансформаціям. Передбачувані перетворення в будь-якій сфері діяльності, що сприяють переходу до сталого розвитку і становлення ноосфери, можна іменувати сталого розвитку трансформаціями (СР-трансформаціями), пов'язаними з управлінськими рішеннями (в тому числі і на глобальному рівні), прийнятими у випереджальному режимі і в умовах ризику і невизначеності. Поступово, по мірі підвищення інтелектуально-інформаційних чинників у процесах еволюції, СР-трансформації будуть перетворюватися в ноосферні перетворення |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2853 |
Appears in Collections: | Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ivanova.pdf | 133.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.