Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2848
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стежко, Ю.Г. | - |
dc.contributor.author | Stezhko, Yu.G. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-02T11:18:04Z | - |
dc.date.available | 2019-08-02T11:18:04Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Стежко Ю.Г. Загальнолюдські цінності в житті аутсайдера (На матеріалі аналізу творів Б. Пастернака «Доктор Живаго» та «Майстер і Маргарита» М. Булгакова) / Ю.Г.Стежко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 106-117. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2848 | - |
dc.description.abstract | Розглядається мовленнєва обумовленість розвитку мислення в проблемно, дискусійній моделі навчання, розкриваються переваги філософського дискурсу та позитивний потенціал позалогічних форм пізнання в досягненні консенсусу як форми інтер-суб’єктивності. Speech conditionality of thinking development in the problem, disputing educational model is considered, the advantages of philosophical discourse and positive potential of non,logical forms of knowledge in reaching consensus as a form of intersubjectivity are opened up. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | мовлення | uk |
dc.subject | мислення | uk |
dc.subject | дискусія | uk |
dc.subject | інтерсуб’єктивність | uk |
dc.subject | speech | uk |
dc.subject | thinking | uk |
dc.subject | discussion | uk |
dc.subject | intersubjectivity | uk |
dc.title | Дидактичний потенціал діалогу | uk |
dc.title.alternative | The dialogue didactic potential | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stezhko.pdf | 549.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.