Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2802
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яворська, Галина Харлампіївна | - |
dc.contributor.author | Yavorska, Halyna Kharlampiivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-01T08:32:58Z | - |
dc.date.available | 2019-08-01T08:32:58Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Яворська Г.Х. Теоретичні засади формування культури здоров’язбереження фахівців соціономічного профілю. / Г.Х. Яворська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 231-236. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2802 | - |
dc.description.abstract | Автор статті розглядаює теоретичні засади формування культури здоров’язбереження фахівців соціоекономічного профілю, визначаються головні аспекти погіршення здоров’я сучасної молоді та шляхи покращення зазначеної проблеми у межах вищого навчального закладу. The author considers the theoretical foundations of a culture of specialists zdorovyasohraneniya sotsioekonomicheskogo direction, define the main aspects of the deteriorating health of today’s youth and how to improve the selection problem within higher education. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | здоров’я | uk |
dc.subject | здоров’язбереження | uk |
dc.subject | фахівці соціо-економічного профілю | uk |
dc.subject | health | uk |
dc.subject | specialists sotsioekonomicheskogo direction | uk |
dc.title | Теоретичні засади формування культури здоров’язбереження фахівців соціономічного профілю | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yavorskaya.pdf | 473.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.