Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2799
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кремешна, Т. І. | - |
dc.contributor.author | Kremeshnaya, T. I. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-01T08:26:14Z | - |
dc.date.available | 2019-08-01T08:26:14Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Кремешна Т.І. До питання використання герменевтичного підходу у процесі роботи студентів над музичним твором. / Т.І.Кремешна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 221-227. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2799 | - |
dc.description.abstract | У даній статті розглядається сутність герменевтичного підходу в освіті, його основних принципів, значення герменевтичних умінь в інструментальній підготовці майбутнього вчителя музики. In this article the essence of hermeneutic approach in education, its basic principles, meaning of hermeneutic skills in instrumental preparation of future teacher of music. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | герменевтичний підхід | uk |
dc.subject | герменевтичні вміння | uk |
dc.subject | інструментальна підготовка | uk |
dc.subject | hermeneutic approach | uk |
dc.subject | hermeneutic skills | uk |
dc.subject | instrumental preparation | uk |
dc.title | До питання використання герменевтичного підходу у процесі роботи студентів над музичним твором | uk |
dc.title.alternative | The question of using the hermeneutic approach in the process of students’ work on the music piece | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kremeshnaya.pdf | 476.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.