Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2768Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Огреніч, Марія Анатоліївна | - |
| dc.contributor.author | Ogrenich, Mariya Anatoliyivna | - |
| dc.date.accessioned | 2019-07-31T13:00:25Z | - |
| dc.date.available | 2019-07-31T13:00:25Z | - |
| dc.date.issued | 2012 | - |
| dc.identifier.citation | Огреніч М. А. Аналіз чинних програм та підручників в аспекті досліджування проблеми формування мовленнєвого етикету ділового спілкування майбутніх економістів // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 87-92. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2768 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу програм та навчальних посібників з ділової англійської мови.The article analyses the functional programmes and business English textbooks. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
| dc.subject | ділове спілкування | uk |
| dc.subject | мовленнєвий етикет | uk |
| dc.subject | економісти | uk |
| dc.subject | business communication | uk |
| dc.subject | speech etiquette | uk |
| dc.subject | economists | uk |
| dc.title | Аналіз чинних програм та підручників в аспекті досліджування проблеми формування мовленнєвого етикету ділового спілкування майбутніх економістів | uk |
| dc.title.alternative | The analysis of functional programmes and textbooks on future economists’ speech etiquette development for business communication | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2012 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ogrenich.pdf | 505.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.