Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2757| Назва: | Діяльність ланкастерських шкіл Бессарабії в першій половині ХІХ ст. як осередків освітянського руху в регіоні |
| Інші назви: | Activities of the Lancaster Schools of Bessarabia in the first half of the nineteenth century. as the centers of the educational movement in the region |
| Автори: | Щербина, Надія Федорівна |
| Ключові слова: | становлення української освіти освіта на території Бессарабії Джозеф Ланкастер система взаємного навчання |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Щербина Н. Ф. Діяльність ланкастерських шкіл Бессарабії в першій половині ХІХ ст. як осередків освітянського руху в регіоні / Н. Ф. Щербина // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 106-108. |
| Короткий огляд (реферат): | Після входження у 1812 р. Бессарабії до складу Російської імперії на її теренах починається процес поступального розвитку освіти. На той час на території країни діяв затверджений ще у 1804 р. «Статут навчальних закладів, підвідомчих університетам», який визначав головні засади та принципи діяльності початкових і середніх шкіл. «Статут» передбачав існування системи шкільної освіти, що складалась з таких ланок, як парафіяльне училище (1 рік навчання), повітове училище (2 роки навчання), гімназія (4 роки навчання). |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2757 |
| Розташовується у зібраннях: | Освіта та соціалізація особистості (2017) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| shcherbyna.pdf | 133.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.