Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурбатов, Олександр Геннадійович-
dc.contributor.authorКурбатов, Александр Геннадиевич-
dc.contributor.authorKurbatov, Oleksandr-
dc.date.accessioned2019-07-31T10:35:17Z-
dc.date.available2019-07-31T10:35:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКурбатов О. Г . Вплив самооцінки викладача вищого навчального закладу на його педагогічні здібності / О. Г. Курбатов // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 88-89.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2745-
dc.description.abstractНаявність у суспільстві категорії осіб із сирітським минулим є соціальною проблемою, а їхній стан повсякденного буття – соціальною ексклюзією. Подолати її можна через побудову та використання моделі соціального супроводу в контексті інклюзивного навчання у навчальних закладах. Це сприятиме засвоєнню соціальних норм та входить у структуру загального процесу соціалізації особистостіuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсоціальні наслідки сирітстваuk
dc.subjectсоціальна ексклюзіяuk
dc.subjectсоціальні групи населенняuk
dc.titleВплив самооцінки викладача вищого навчального закладу на його педагогічні здібностіuk
dc.title.alternativeInfluence of teacher's self-assessment of higher educational institution on its pedagogical abilitiesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurbatov.pdf132.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.