Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСогорін, Андрій Анатолійович-
dc.date.accessioned2019-07-31T09:56:03Z-
dc.date.available2019-07-31T09:56:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСогорін А. А. Етичний аспект використання реклами як комунікативної технології маніпулювання свідомістю / А. А. Согорін // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 74-75.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2735-
dc.description.abstractМаніпуляція, безсумнівно, є частиною переконувального впливу комунікативного процесу. Але переконання інших, як відомо, насправді не є злочином □ навпаки, це частина нормального людського спілкування. Проблема виникає тоді, коли вплив виходить за межі корисності і гідності переконуваних. Саме в цьому випадку вплив можна охарактеризувати як маніпулятивнийuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмаксимально можлива відкритістьuk
dc.subjectманіпуляціяuk
dc.subjectетичність рекламиuk
dc.subjectсугестивний елемент рекламного впливуuk
dc.titleЕтичний аспект використання реклами як комунікативної технології маніпулювання свідомістюuk
dc.title.alternativeEthical aspect of the use of advertising as a communicative technology of manipulation of consciousnessuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sogorin.pdf134.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.