Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/271
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бєляєва, Олександра Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Belyayeva, Oleksandra Viktorivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-07T13:30:46Z | - |
dc.date.available | 2018-09-07T13:30:46Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Методика розвитку зв'язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Олександра Вікторівна Бєляєва; наук. кер. А. М. Богуш; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/271 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджувалася проблема розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання текстів різних жанрів. Розроблено й науково обґрунтовано експериментальну модель розвитку зв’язного діалогічного мовлення у першому класі загальноосвітньої школи, яка складається з чотирьох взаємопов’язаних етапів: когнітивно-репродуктивного, ініціативно-продуктивного, ініціативно-творчого і творчо-імпровізаторського; визначено педагогічні умови, що передбачали ефективний розвиток діалогічного мовлення першокласників засобами текстів різних жанрів, виявлено критерії розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників (ініціативність спілкування, репродуктивно-творче діалогізування, мовленнєво-змістовий) з їх показниками, схарактеризовано вихідні рівні розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників: високий, достатній, задовільний, низький, у стані формування. The thesis deals with the problem of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils in the process of working with texts of different genres. The experimental methods of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils at schools of general education has been developed and scientifically validated, that consists of four interrelated stages: cognitive-reproductive, initiative-productive, initiative-creative and creative-improvisational; pedagogical conditions making provision for effective development of coherent dialogic speaking of first-year pupils by means of texts of different genres have been identified; the criteria of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils (initiative, reproductive and creative dialogic speaking, language and semantic) have been disclosed with their indicators; initial levels of development of coherent dialogic speaking of first-year pupils have been characterized: high, sufficient, satisfactory, low, in the state of formation | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | зв’язне мовлення | uk |
dc.subject | діалог | uk |
dc.subject | зв’язне діалогічне мовлення | uk |
dc.subject | художній текст | uk |
dc.subject | діалогічний знак | uk |
dc.subject | першокласники | uk |
dc.subject | coherent speaking | uk |
dc.subject | dialog | uk |
dc.subject | coherent dialog speaking | uk |
dc.subject | fiction text | uk |
dc.subject | development of speaking | uk |
dc.title | Методика розвитку зв’язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрів | uk |
dc.title.alternative | Methodology of the development of coherent dialogical broadcasting of first-graders in the process of working out of artistic texts of different genres | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бєляєва Олександра Вікторівна (1).pdf | 2.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.