Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРабаджи, К.-
dc.contributor.authorRabadzhy, K.-
dc.date.accessioned2019-07-29T12:38:40Z-
dc.date.available2019-07-29T12:38:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРабаджи К. Особливості групової роботи з дітьми з порушенням слуху / К. Рабаджи // Матеріали XХV наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2019. – № 36. – С. 60-62.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2669-
dc.description.abstractСеред основних шляхів інтеграції дітей із порушенням слуху до однолітків з типовим розвитком є пошук такої корекційної роботи, яка би враховувала індивідуальні потреби дітей із порушенням слуху, забезпечувала б їх успішну соціалізацію. В цьому може допомогти правильно організована гурткова робота.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдіти з порушенням слухуuk
dc.subjectсурдопедагогікаuk
dc.subjectкорекційно-розвивальна роботаuk
dc.titleОсобливості групової роботи з дітьми з порушенням слухуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Випуск 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рабаджи К..pdf74.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.