Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолякова, А.-
dc.contributor.authorКубко, В. П.-
dc.contributor.authorKubko, V. P.-
dc.date.accessioned2019-07-29T10:05:53Z-
dc.date.available2019-07-29T10:05:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПолякова А., Кубко В. П. Використання гумору у рекламних повідомленнях / А. Полякова, В. П. Кубко // Матеріали XХV наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2019. – № 36. – С. 43-45.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2666-
dc.description.abstractУ сучасному світі дуже важко уявити своє життя без використання реклами: по дорозі на роботу нас вітають різноманітні види зовнішньої реклами; публічний транспорт радує око як всередині рекламою, так і зовні; на радіоефірі під час рубрики «30 хвилин без реклами»; на телебаченні – окрема історія (існують люди, які дивляться телевізор заради реклами, а не телепередач); а наша улюблена мережа Інтернет на сьогодні є найголовнішим носієм реклами.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectгуморuk
dc.subjectкреативна рекламаuk
dc.titleВикористання гумору у рекламних повідомленняхuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Випуск 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полякова А., Кубко В. П..pdf71.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.