Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/264
Назва: | Підготова майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх закладів |
Інші назви: | Future teachers-philologists' training for the organization of pupils' extracurricular creative activity in general educational institutions |
Автори: | Чайка, Олена Вікторівна Chayka, Olena |
Ключові слова: | майбутні вчителі позакласна творча діяльність учнів педагогічні умови модель підготовки майбутніх вчителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх закладів експериментальна методика future teachers-philologists organization of pupils' extracurricular creative activity experimental method |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Чайка О. В. Підготовка майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Вікторівна Чайка; наук. кер. Т. Ю. Осипова; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2018. – 24 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації подано теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми підготовки учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх закладів, що дозволило обґрунтувати та побудувати модель забезпечення цього процесу, розробити й експериментально перевірити педагогічні умови в системі професійної підготовки студентів у закладі вищої освіти. фессиональной подготовки студентов в вузе высшего образования. The dissertation presents a theoretical generalization and a new solution to the scientific problem of the preparation of philology teachers for the organization of extracurricular activities of students of general education institutions, which allowed to substantiate and construct a model for ensuring this process, to develop and experimentally test pedagogical conditions in the system of professional training of students at a higher education institution. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/264 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chayka Olena.pdf | 316.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.