Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2619
Title: Новітні рекламні технології
Authors: Шипицина, І.
Кубко, В. П.
Kubko, V. P.
Keywords: реклама
голографія
доповнена реальність
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Шипицина І., Кубко В. П. Новітні рекламні технології / І. Шипицина, В. П. Кубко // Матеріали XХV наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2019. – № 36. – С. 45-47.
Abstract: Ринок реклами є одним з найважливіших ринків у світовій економіці всіх країн, який, до того ж, досить швидко розвивається. Тому досить актуальними є дослідження сучасної реклами загалом та новітніх технологій у рекламі зокрема.Чим більше буде відомо про новітні рекламні технології, тим швидше наше суспільство адаптується на світовому ринку рекламних послуг.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2619
Appears in Collections:Випуск 36

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шипицина І., Кубко В. П..pdf84.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.