Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДанилишина, К. С.-
dc.date.accessioned2019-07-24T10:33:15Z-
dc.date.available2019-07-24T10:33:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДанилишина К. С. Нестандартні уроки в початкових класах / К. С. Данилишина // Матеріали XХV наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2019. – № 36. – С. 65-68.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2613-
dc.description.abstractЗ приходом дитини до школи розпочинається новий етап у розвитку різних форм її спілкування. Учень 1-го класу потрапляє в атмосферу учіння, тоді як дошкільником цілий день проводив у грі. І спілкування дітей поступово набуває якісно нового змісту, бо для цього виникають нові умови: з’являється необхідність засвоювати нові поняття з нових навчальних дисциплін, опановувати нову інформацію, робити спроби застосовувати її під час вироблення нових дій та навичок. Як впоратися семирічному малюку з цим? І тут на допомогу вчителю приходить його вміння слушно та вчасно змінити зміст спілкування дітей. Час "підімкнути" його до того процесу, який теорія називає дидактичною взаємодією.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнестандартні урокиuk
dc.subjectпочаткові класиuk
dc.subjectвчителі початкових класівuk
dc.subjectінтерактивні технології навчанняuk
dc.titleНестандартні уроки в початкових класахuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Випуск 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Данилишина К. С..pdf68.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.