Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАкуленко, І. А.-
dc.contributor.authorЛещенко, Ю. Ю.-
dc.date.accessioned2019-07-18T12:15:44Z-
dc.date.available2019-07-18T12:15:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАкуленко І. А., Лещенко Ю. Ю. Про деякі аспекти наступності у навчанні елементів теорії чисел учнів основної школи на поглибленому рівні // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 47-50.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2549-
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання про встановлення горизонтальних змістових зв’язків у навчанні теми «Основи теорії подільності». В статье рассмотрено вопрос об установлении горизонтальных содержательных связей при изучении темы «Основы теории делимости». The article deals with the problem of establishing of horizontal content links in the learning of divisibility theory.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectтеорія подільностіuk
dc.subjectоснови криптологіїuk
dc.titleПро деякі аспекти наступності у навчанні елементів теорії чисел учнів основної школи на поглибленому рівніuk
dc.title.alternativeSome aspects of continuous leaning of number theory in secondary school at advanced leveluk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Akulenko, Leshchenko 2016.pdf398.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.