Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2535
Title: | Проблеми реалізації принципу наступності у навчанні геометрії між основною та старшою школами на рівні стандарту |
Other Titles: | Problems with learning geometry continuity between Primary and Senior schools at the level of the standard |
Authors: | Чуприна, О. О. |
Keywords: | принцип наступності навчання геометрії рівень стандарту неперервне навчання |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Чуприна О. О. Проблеми реалізації принципу наступності у навчанні геометрії між основною та старшою школами на рівні стандарту // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 132-135. |
Abstract: | В тезах зазначено про актуальність проблеми наступності при навчанні геометрії між основною та старшою школами. Розглянуто проблеми принципу наступності та запропоновані способи їх вирішення при навчанні геометрії між основною та старшою школою.В тезисах говорится об актуальности проблемы преемственности при обучении геометрии между основной и старшей школами. Рассмотрены проблемы принципа преемственности и предложены способы их решения при обучении геометрии между основной и старшей школы. In theses indicated the urgency of the problem of continuity in teaching geometry between the primary and high schools. The problems of the principle of continuity and suggested ways of solving them in teaching geometry between the primary and high school. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2535 |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chupryna 2016.pdf | 411.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.