Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2515
Title: | Роль самовизначення у формуванні індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього учителя іноземної мови в процесі педагогічної практики |
Other Titles: | The role of self-determination in the formation of the individual style of pedagogical communication of the future teacher of a foreign language in the process of pedagogical practice |
Authors: | Добіжа, Н. В. |
Keywords: | індивідуальний стиль педагогічного спілкування самовизначення Я-концепція компенсаторний механізм педагогічна практика специфіка предмету індивідуальний стиль педагогічного спілкування самовизначення Я-концепція компенсаторний механізм педагогічна практика специфіка предмету individual style of pedagogical communication self-determination I-conception compensatory mechanism pedagogical practice specific of the subject |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Добіжа Н. В. Роль самовизначення у формуванні індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього учителя іноземної мови в процесі педагогічної практики / Н. В. Добіжа // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 244-254. |
Abstract: | У статті розкривається роль самовизначення у формуванні індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього учителя іноземної мови в процесі педагогічної практики. In the article there is proved an important role of self-determination while forming the individual style of pedagogical communication of a future teacher of foreign language in the process of pedagogical practice. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2515 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The role of self-determination.pdf | 540.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.