Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСакалюк, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorSakalyuk, Oksana Olexandrivna-
dc.date.accessioned2019-07-17T08:22:37Z-
dc.date.available2019-07-17T08:22:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСакалюк О. О. Мотиваційний компонент готовності майбутніх менеджерів освіти до реалізації державної мовної політики в полікультурному навчальному середовищі / О. О. Сакалюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 199-205.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2509-
dc.description.abstractУ статті подано аналіз мотиваційного компоненту готовності майбутніх менеджерів освіти до реалізації державної мовної політики в полікультурному навчальному середовищі та характеристику його показників. The article presents an analysis of the motivational component of the future of education managers to implement the language policy in a multicultural learning environment and characteristic of his indicators.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпотребиuk
dc.subjectмотивиuk
dc.subjectінтересиuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectмотиваційний компонент готовностіuk
dc.subjectмайбутні менеджери освітиuk
dc.subjectдержавна мовна політика в полікультурному навчальному середовищіuk
dc.subjectтолерантністьuk
dc.subjectneedsuk
dc.subjectmotivesuk
dc.subjectinterestsuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectmotivational component of readinessuk
dc.subjectfuture managers of educationuk
dc.subjectstate language policy in a multicultural learning environmentuk
dc.subjecttoleranceuk
dc.titleМотиваційний компонент готовності майбутніх менеджерів освіти до реалізації державної мовної політики в полікультурному навчальному середовищіuk
dc.title.alternativeMotivational component in the structure of the future of education managers to implement the language policy in a multicultural learning environmentuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sakalyuk Oksana Olexandrivna.pdf515.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.