Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2508
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрмакова, Світлана Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Yermakova, Svitlana Stanislavivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-17T07:37:37Z | - |
dc.date.available | 2019-07-17T07:37:37Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Єрмакова С. С. Організація позитивної взаємодії у підсистемі «викладач-науковець – майбутній викладач», як домінанти запровадження коуч-педагогіки у ВТНЗ / С. С. Єрмакова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 191-199. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2508 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрита суть моніторингового дослідження професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних учбових закладів, що проходило на базі експериментальної педагогічної лабораторії, в рамках впровадження коуч-педагогіки. Essence of monitoring research of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishments is exposed in the article, that passed on the base of experimental pedagogical laboratory, within the framework of introduction of-pedagogics. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | професійна підготовка майбутніх викладачів | uk |
dc.subject | майбутній викладач вищих технічних навчальних закладів | uk |
dc.subject | моніторинг професійної підготовки | uk |
dc.subject | коуч-педагогіка | uk |
dc.subject | педагогічне консультування | uk |
dc.subject | педагогічна супервізія | uk |
dc.subject | professional preparation of future teachers | uk |
dc.subject | future teacher of higher technical education | uk |
dc.subject | monitoring of professional preparation | uk |
dc.subject | coach-pedagogics | uk |
dc.subject | pedagogical advising | uk |
dc.subject | pedagogica superviziya | uk |
dc.subject | positive intercourse | uk |
dc.title | Організація позитивної взаємодії у підсистемі «викладач-науковець – майбутній викладач», як домінанти запровадження коуч-педагогіки у ВТНЗ | uk |
dc.title.alternative | Organization of positive interaction in the subsystem "teacher-scientist - future teacher" as the dominant factors in the implementation of coaching and pedagogy in VTsZ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yermakova, Svitlana Stanislavivna.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.