Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2494
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коростіянець, Тамара Петрівна | - |
dc.contributor.author | Коростиянец, Тамара Петровна | - |
dc.contributor.author | Korostiyanets, Tamara Petrivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-16T13:03:13Z | - |
dc.date.available | 2019-07-16T13:03:13Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Коростіянець Т. П. Професійно-методична задача як засіб формування методичної компетентності вчителя математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С.252-258. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2494 | - |
dc.description.abstract | Cмысловым компонентом практической подготовки будущего учителя математики выступает профессионально-методическая задача. Решения задач направлено на развитие методических умений, которые способствуют формированию готовности студента к деятельности преподавания математики, что и определяет сформированность у них методической компетентности.The semantic component of the practical training of future teachers of mathematics supports professional-methodical task. The solution of tasks aimed at development of methodological skills that contribute to the formation of students ' readiness for the teaching of mathematics, which determines the formation they have methodological competence. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | професійно-методична задача методичної компетентності | uk |
dc.title | Професійно-методична задача як засіб формування методичної компетентності вчителя математики | uk |
dc.title.alternative | Professional-methodical problem as means of formation metodicheskoi competence of teachers of mathematics | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Korostiyanec 2016.pdf | 386.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.