Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2475
Title: | Актуальні аспекти впливу на науково-методичний супровід вчителів математики |
Other Titles: | To-date aspects of the impact on the scientific and methodological support of teachers of mathematics |
Authors: | Папач, Ольга Іванівна Papach, Olha Ivanivna |
Keywords: | науково-методичний супровід принцип наступності вхідне та вихідне діагностування спеціально-предметні знання моніторинг рівня знань |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Папач О. І. Актуальні аспекти впливу на науково-методичний супровід вчителів математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 271-274. |
Abstract: | Стаття присвячена визначенню актуальних аспектів впливу на науково-методичний супровід вчителів математики, викладенню результатів моніторингів спеціально-предметних знань вчителів та якості знань учнів.Статья посвящена определению актуальных аспектов влияния на научно-методическое сопровождение учителей математики, изложению результатов мониторингов специально-предметных знаний учителей и качества знаний учащихся.The article is devoted to defining the relevant aspects of the impact on the scientific and methodological support of teachers of mathematics, the presentation of the results of monitoring by special - subject knowledge of teachers and the quality of students' knowledge. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2475 |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Papach Olha Ivanivna 2016.pdf | 5.77 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.