Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвєтной, Олександр Петрович-
dc.contributor.authorСветной, Александр Петрович-
dc.contributor.authorSvietnoi, Oleksandr Petrovych-
dc.date.accessioned2019-07-16T10:54:35Z-
dc.date.available2019-07-16T10:54:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСвєтной О. П. Реалізація наступності у вивченні змістовної лінії «функції» у середній школі і педагогічних ВНЗ // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 199-202.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2455-
dc.description.abstractТези присвячені реалізації наступності у вивченні теми „Функції” у середній школі і педагогічних вищих навчальних закладах. Як один з варіантів пропонується вивчення курсу „Теорія функціональних рівнянь”, в якому систематизуються методи розв’язування функціональних рівнянь. Тезисы посвященные реализации приемственности при изучении темы «Функции» в средней школе и педагогических высших учебных заведениях. Как один из вариантов предлагается изучение курса «Теория функциональных уравнений», в котором проводится систематизация методов решения функциональных уравнений. Тhesis is devoted to the implementation of the succession under the topic "Functions" in the secondary school and pedagogical higher educational institutions. As one of the options proposed for study course "the Theory of functional equations" in which the systematization of methods for solving functional equations.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectфункціяuk
dc.subjectфункціональні рівнянняuk
dc.subjectсистематизація методів розв’язання функціональних рівняньuk
dc.titleРеалізація наступності у вивченні змістовної лінії «функції» у середній школі і педагогічних внзuk
dc.title.alternativeThe implementation of the succession in the study of the content lines of "Functions" in the secondary school and pedagogical higher education institutionsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svetnoy 2016.pdf410.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.