Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерепа, А. В.-
dc.date.accessioned2019-07-16T10:47:47Z-
dc.date.available2019-07-16T10:47:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТерепа А. В. Наступність у навчанні як чинник розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 210-213.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2452-
dc.description.abstractРозглянуто поняття розвитку математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, наведено основні компоненти цього процесу. Акцентовано увагу на важливості процесу наступності у навчанні математики як чинника розвитку математичної компетентності.Рассмотрены понятие развития математической компетентности будущего учителя начальной школы, приведены основные компоненты этого процесса. Акцентировано внимание на важности процесса преемственности в обучении математике как фактора развития математической компетентности.The notion of mathematical competence of future elementary school teacher, are the main components of this process. The attention on the importance of continuity in the process of teaching mathematics as a factor in the development of mathematical competence.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиuk
dc.subjectрозвиток математичної компетентностіuk
dc.subjectнаступність у навчанніuk
dc.titleНаступність у навчанні як чинник розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школиuk
dc.title.alternativeСontinuity in education as a factor in the development of mathematical competence of future primary school teachersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Terepa 2016.pdf401.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.