Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯсногор, М. О.-
dc.date.accessioned2019-07-16T10:10:38Z-
dc.date.available2019-07-16T10:10:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЯсногор М. О. Наступність у формуванні поняття «задача» // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 41-44.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2442-
dc.description.abstractЗ позицій вимог до формування наукового знання автор порушує питання про необхідність дотримання принципу наступності у формування поняття «задача» між дошкільниками і першокласниками. Виділяє значення системи навчальних завдань в підручнику «Математика 1 кл.» для цієї мети.С позиций требований к формированию научного знания автор поднимает вопрос о необходимости соблюдения принципа преемственности в формирование понятия «задача» между дошкольниками и первоклассниками. Выделяет значение системы учебных заданий в учебнике «Математика 1 кл.» для этой цели.From the standpoint of the requirements for the formation of scientific knowledge, the author raises the question about the need to respect the principle of continuity in the formation of the concept of «challenge» between preschoolers and first graders. Emphasizes the importance of the system of educational tasks in the «Mathematics class 1» for this purpose.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпринцип наступностіuk
dc.subjectпоняття на рівні наукового знанняuk
dc.subjectсистема навчальних завданьuk
dc.titleНаступність у формуванні поняття «задача»uk
dc.title.alternativeContinuity in the formation of the notion of tasks at the level of scientific knowledgeuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yasnogor 2016.pdf395.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.