Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24330Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Астахова, К. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-22T13:53:50Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-22T13:53:50Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Астахова К. Кадровий потенціал університетського сектору освіти україни:ключові виклики та тренди / К. Астахова // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 25-27. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24330 | - |
| dc.description.abstract | Важливим завданням є збереження інституційної пам’яті університетів, підтримка спадкоємності наукових шкіл та формування нових спільнот. Таким чином, кадровий потенціал університетського сектору України залишається одним із найвразливіших елементів системи освіти. Його оновлення та розвиток потребують узгоджених дій на державному, інституційному та індивідуальному рівнях. Комплексна політика професійного розвитку, підвищення престижу академічної праці та забезпечення соціальних гарантій здатні забезпечити стійкий розвиток університетів та відповідність європейським стандартам якості. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | кадровий потенціал | uk |
| dc.subject | профеійний розвиток | uk |
| dc.subject | універсимтетська освіта | uk |
| dc.title | Кадровий потенціал університетського сектору освіти україни:ключові виклики та тренди | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Astakhova.pdf | 837.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.