Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2419Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мардарова, Ірина Костянтинівна | - | 
| dc.contributor.author | Mardarova, Iryna Kostyantynivna | - | 
| dc.date.accessioned | 2019-07-15T11:32:06Z | - | 
| dc.date.available | 2019-07-15T11:32:06Z | - | 
| dc.date.issued | 2013 | - | 
| dc.identifier.citation | Мардарова І. К. Підготовка студентів до використання комп’ютерних ігор у роботі з дітьми дошкільного віку / І. К. Мардарова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 250-252. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2419 | - | 
| dc.description.abstract | У статті розглянуто процес підготовки майбутніх вихователів до організації навчання дітей з використанням комп’ютерних ігор. In the article is considered the process training of future teachers in organization of studies of children with the use of computer games. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Чернігів: Вид-во ЧДПУ | uk | 
| dc.subject | підготовка майбутніх вихователів | uk | 
| dc.subject | діти дошкільного віку | uk | 
| dc.subject | комп’ютерні ігри | uk | 
| dc.subject | training of future teachers | uk | 
| dc.subject | children of preschool age | uk | 
| dc.subject | computer games | uk | 
| dc.title | Підготовка студентів до використання комп’ютерних ігор у роботі з дітьми дошкільного віку | uk | 
| dc.title.alternative | Training of students to the use of computer games in working with children of preschool age | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Pidgotovka studentiv do vykorystannya kompyuternyx igor u roboti z ditmy doshkilnogo viku.pdf | 289.68 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.