Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24187
Title: Нейропсихологічні аспекти порушень пізнавальних процесів у дітей із синдромом раннього дитячого аутизму: шляхи та методи нейрореабілітації
Authors: Гелеішвілі, Ю. Ю.
Фрунзе, О. В.
Keywords: синдром раннього дитячого аутизму
СРДА
розлади аутистичного спектру
РАС
Applied Behavior Analysis
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Гелеішвілі Ю. Ю. Нейропсихологічні аспекти порушень пізнавальних процесів у дітей із синдромом раннього дитячого аутизму: шляхи та методи нейрореабілітації / Ю. Ю. Гелеішвілі, О. В. Фрунзе // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 399-402.
Abstract: Проблема вивчення дитячого аутизму а сьогодні є однією з найактуальніших у галузі нейропсихології та дитячої психіатрії. Це пов’язано з істотним зростанням поширеності розладів аутистичного спектру (РАС) у світі, що підтверджується статистичними даними центру з контролю та профілактики захворювань США, які вказують на те, що частота РАС сягнула рівня 1 випадок на 36 дітей [1]. Синдром раннього дитячого аутизму (СРДА) є складним порушенням нервової системи, одна із форм РАС, яка проявляється в межах трьох річного віку та характеризується суттєвими труднощами у трьох основних сферах таких, як соціальна взаємодія, комунікативна та обмежена стереотипна поведінка. Порушення в цих сферах призводить до значного дефіциту адаптивного функціонування, зокрема в навчанні, соціальному розвитку та побудові міжособистісних відносин [1] .
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24187
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Geleishvili.pdf319.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.