Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24187| Title: | Нейропсихологічні аспекти порушень пізнавальних процесів у дітей із синдромом раннього дитячого аутизму: шляхи та методи нейрореабілітації |
| Authors: | Гелеішвілі, Ю. Ю. Фрунзе, О. В. |
| Keywords: | синдром раннього дитячого аутизму СРДА розлади аутистичного спектру РАС Applied Behavior Analysis |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Гелеішвілі Ю. Ю. Нейропсихологічні аспекти порушень пізнавальних процесів у дітей із синдромом раннього дитячого аутизму: шляхи та методи нейрореабілітації / Ю. Ю. Гелеішвілі, О. В. Фрунзе // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 399-402. |
| Abstract: | Проблема вивчення дитячого аутизму а сьогодні є однією з найактуальніших у галузі нейропсихології та дитячої психіатрії. Це пов’язано з істотним зростанням поширеності розладів аутистичного спектру (РАС) у світі, що підтверджується статистичними даними центру з контролю та профілактики захворювань США, які вказують на те, що частота РАС сягнула рівня 1 випадок на 36 дітей [1]. Синдром раннього дитячого аутизму (СРДА) є складним порушенням нервової системи, одна із форм РАС, яка проявляється в межах трьох річного віку та характеризується суттєвими труднощами у трьох основних сферах таких, як соціальна взаємодія, комунікативна та обмежена стереотипна поведінка. Порушення в цих сферах призводить до значного дефіциту адаптивного функціонування, зокрема в навчанні, соціальному розвитку та побудові міжособистісних відносин [1] . |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24187 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми практичної психології (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Geleishvili.pdf | 319.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.