Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24113
Title: Роль інформаційно-комунікаційних технологій у контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов
Other Titles: The role of information and communication technologies when training future foreign language teachers in the context of blended learning
Authors: Самойленко, Михайло Андрійович
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
змішане навчання
пошукові завдання
майбутні викладачі іноземних мов
information and communication technologies
blended learning
WebQuests
future foreign language teachers
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Самойленко М. А. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов / М. А. Самойленко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 173-179.
Abstract: Стаття присвячена вивченню ролі інформаційно-комунікаційних технологій у контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов. В умовах глобалізації та все більшої інформатизації суспільства освіта повинна готувати фахівців, які здатні швидко адаптуватися до змін, мислити критично, добре орієнтуватися в професійній галузі, тому набуває особливої важливості підготовка висококваліфікованих педагогічних кадрів, які спроможні ефективно володіти інформаційно- комунікаційними технологіями. Метою дослідження є вивчення ролі інформаційно-комунікаційних технологій у контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов. Для досягнення цієї мети використано такі методи: аналіз науково-дослідної літератури за темою дослідження; узагальнення точок зору науковців для виявлення ролі інформаційно-комунікаційних технологій в університетському освітньому процесі; моделювання алгоритму роботи з інформаційно- комунікаційними технологіями в контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов. The article is devoted to the study of the role of information and communication technologies when training future foreign language teachers in the context of blended learning. In the context of world globalization and society growing informatization, education should prepare specialists who are able to adapt quickly to the world transformations, think critically, and be experts in the professional field. Therefore the training of highly qualified teaching staff who are able to master information and communication technologies is of particular importance. The purpose of the presented work is to study the role of information and communication technologies in the context of training future foreign language teachers by means of blended learning. To achieve this goal, the following methods were used: analysis of scientific and research literature on the topic under study; generalization of the scientists’ points of view to identify the role of information and communication technologies in the university educational process; modeling of the algorithm of training future foreign language teachers by means of information and communication technologies in the context of blended learning.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24113
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The role of information.pdf298.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.